Γυμνάσιο "Αριστοτέλης"

Περιοχή: οδός Μαρασλή 6 & Σουηδίας
Έτος: 1929
Περιγραφή:
Το Γυμνάσιο Θηλέων "Αριστοτέλης" στη γωνία των οδών Μαρασλή και Σουηδίας, δίπλα στο Μαράσλειο, οικοδομήθηκε το 1929 βάσει σχεδίων του αρχιτέκτονα Νικόλαου Μητσάκη (1899-1941), στελέχους του Υπουργείου Παιδείας από το 1926, με πλούσιο έργο στον τομέα του σχεδιασμού σχολικών μονάδων. Στην προκειμένη περίπτωση ο Μητσάκης μετέβαλε τα αρχικά σχέδια (του Ιωάννη Αντωνιάδη), δημιουργώντας ένα αρκετά πρωτοποριακό κτίριο, όπου τα κλασικίζοντα στοιχεία συνδυάζονται με τους καθαρούς όγκους της "μοντέρνας" αρχιτεκτονικής. Σήμερα στεγάζει το 26ο Ενιαίο Λύκειο Αθηνών.

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΣΠΑΡΤΗ (ΝΕΑΠΟΛΗ Ή ΑΡΕΟΠΟΛΗ;)



Ουρανία (Δημητρακοπούλου) όπως βλέπεις εδώ είσαι και εσύ. Οι υπόλοιπες είναι η Μαρίνα Γκύζη, η Μαρία Κορτέση και κάποια ακόμη που συγγνώμη, αλλά δεν την διακρίνω. Ουρανία τη θυμάσαι;

2 σχόλια:

  1. Ουρανία Δημητρακοπούλου30 Μαρτίου 2011 στις 8:24 μ.μ.

    Μαρία γειά σου!!! Αν εννοείς αυτή που είναι δίπλα μου είναι η Βαρβάρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ουρανία!
      Και ο φωτογράφος και κάτοχος της φωτογραφικής μηχανής είμαι εγώ! ΄Οπου, κατά κόσμον και για σας τις απόφοιτες 1974, η Ελένη Αποστολίδου, του ΄74 κι εγώ και φυσικά ... Β΄Γυμνάσιο Θηλέων Αθηνών, ΣΤ Α1 κλασσικό

      Κι έχω κι άλλες φωτογραφίες πολλές κι έχω και λεύκωμα! Και σας ετοιμάζω δημοσίευση έκπληξη και μεγάλη!

      Σας αγαπάω όλες

      ΄Αργησα να σας βρω. Σήμερα που απαντάω στην Ουρανία είναι πια 2012, Ιούλιος, Τρίτη 10 του μήνα ...
      Ελπίζω κάποια από σας να με πάρει χαμπάρι και να ξαναβρω για τα καλά!

      Διαγραφή